Կիսամյակի հաշվետվություն

Անչափ արագ անցավ այս կիսամըակը, ավելի արագ քան երբևէ։ Բայց, հաշվի չառնելով արագությունը, շատ շատ բաներ ենք հասցրել անել։

Ինչպես միշտ՝ երկրորդ կիսամըակը սկսվել է հունվարյան ստուգատեսից։ Այս տարվա ստուգատեսը ինձ ավելի քիչ էր դուր եկել, քան նախորդը։ Այն ինձ համար ավելի մասնագիտական հմտություններ տվեց, քան ճանաչողական և զվարճային։

Այս կիսամյակ սոորոցինք գրել <<ԲԻԶՆԵՍ ՊԼԱՆ>>, որը ամենաօգտակար բաներից է ,որի կարիքը ունեն բոլորը, անկախ մասնագիտությունից, տարիքից և հետաքրքրություններից։

 

ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐ՝

Շատ-շատ նախագծեր իրականացրեցին Միսս Արփիյի շնորհիվ, գրեթե ամեն շաբաթ ինչ-որ նոր բաներ էր նա մտածում ։ Ոչինչ չունեմ ասելու, շատ հավես նախագծեր էին, բայց ես չէի ցանկանա այդ ռեժիմով շարունակեինք մեր դասերը։

ԹԵԴ ԹՈՔ՝

Ted talk about dreams

Սիրելի ֆիլմի նկարագրություն և վերլուծություն՝

Me before you. What that is about?

 

ՆԱԽԱԳԻԾ՝ <<ԵՍ և ԵՐԵՎԱՆԸ>>,ԻՄ ԹԵՄԱՆ ԷՐ՝ ԹԱՆԳԱՐԱՆՆԵՐԸ

Yerevan and me/ Ես և Երևանը

Նաև Միսս Արփիյի նախագծերից կարող եմ թվարկել Ֆիլմերը և անգլերենի ակումբը, որի անդամակից եմ ես։ Այն շատ օգտակար է բոլորի համար, բուն իմաստն է զրույցների շնորհիվ բարելավվել անգլերենի խոսակցականը։

Իսկ ամենավերջում մեր Ընկեր Արփին կազմակերպեց ամենահրաշք ճամբորդությունը դեպի ՏԱՎՈՒՇ։ Տավուշի իմ ամենամեծ ձեռքբերումներից մեկը այն էր, որ ես վերջապես <<ՄԱՖԻԱ>> խաղալ սովորեցի, իսկ երկրորդը՝ որ ես ցանկանում եմ բնակություն հաստատել ՀԵՆՑ ՏԱՎՈՒՇՈՒՄ։

ԻՄ ԱՄԵՆԱՍԻՐԵԼԻԻ ՇԱՐՔԻՑ՝ ՃԱՄՓՈՐԴՈՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ՝

Երևի թե կնշեմ ամբոսջ ուսումնական տարվա ճամփորդություններով կիսվել։

Առաջին եռօրյա ճամփորդություն էր Արատեսի սահմաններից դուրս ՝ ԼՈՌԻ։

Իսկ ՈՒՐՑԱՁՈՐԸ մի ուրիշ պատմություն է, որը ոչ խոսքերով կարող եմ ձեզ փոխանցել, ոչ էլ շարադրանքովս, այն պարզապես տեսնել  է պետք։

Ամենալաաավ ճամփորդությունս՝ ԿՈՏԱՅՔ։

ԱՅՈ, իմ բոլոր ճամփորդություններն էլ միշտ ամենալավն են լինում, ամենահրաշքը ու ամենահավեսը։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *