Հունվարյան ստուգաստեսի հաշվետվություն

Այս տարի, համեմատած անցած տարվա իմ ստուգատեսի մասնակցությունը բավականին պասիվ էր։ Ոչ թե այս տարի եմ քիչ մասնակցել, այլ ուղղակի անցած տավա իմ մասնակցությունն էր շատ ակտիվ։

Այս ամսվա առաջին ճամփորդությունս գեղասահքն էր, անկեղծ ասած շատ երկար էի սպասել, քանի որ այնտեղի սառույցը շատ լավն է և անցած տարի էլ էի այնտեղ գնացել և անչափ հավանել էի։

Գեղասահք

Անգամ  Հրաչուհու հետ միյասին ունեցանք երթուղիների և քարտեզագրման հետ կապված դիջիթեք Հարավային դպրոցում։ Շատ հավես էր և հոյակապ էր, որ նոր փորձ ձեռք բերեցինք։

Երթուղի էինք մշակել դեպի Արատես։

Путешествие в Аратес( маршрут)

Դիջիթեք- քարտեզագրում

Ընկեր Նելլիյին քննության համար շատ հետաքրքիր բնապահպանական ֆիլմ էի դիտել և վերլուծել, որի շնորհիվ յուրաքանչյուր մարդ պետք է հասկանա, թե ինչ կարող է անել մեր կողմից նետված ամեն մի փոքրիկ աղբ։

Բնության պահպանություն- ֆիլմի վերլուծություն

Հետաքրքիր նյութ էի պատրաստել անգամ առողջ տուրիզմի մասին։ Մեր օրերում այն բավականին արդի թեմա է։

ԱՌՈՂՋ ՏՈՒՐԻԶՄ

Աշխարհագրության քննության համար պատրաստել էի ԼՈՌՈՒ ՄԱՐԶԻ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՀԵՌԱՆԿԱՐ նյութը։ Այն մի փոքր ավելի բարդ ստացվեց ինձ մոտ, բայց ես գոհ եմ։

Լոռու մարզի զարգացման հեռանկարը

 

Երևի թե այսքանը, շնորհակալություն։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *