Հունվարյան ստուգատես. ամփոփում- հաշվետվություն

Հունվար ամիսը մեզ մոտ հարուստ էր բազում նախագծերով,         ճամփորդություններով և աշխատանքներով։ Ես նույնպես մասնակցել եմ շատ նախագծերի և ցանկանում եմ այն ձեզ ներկայացնել։

Ամենասկբում ցանկացա ներկայացնել, թե հայերը ինչ են հասկանում ամանորյա սնունդ ասելիս ։

Հետո, ռուսերենով պատմեցի, թե ինչպես եմ անցկացրել ամանորյա արձակուրդները 

Մասնակցել եմ շատ-շատ ճամփորդությունների և նախագծերի, որոնք անչափ հետաքրքիր էին ինձ համար։

ԱՇՏԱՐԱԿ

Հայերենի բարբառային բառարան

Փորձել եմ իրականացնել իմ մի քանի նախագծերը

ԲՆԱԳԻՏՈՒԹՅԱՆ ԵՒ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՍՏՈՒԳԱՏԵՍ 2021

 

Բնագիտատեխնիկական դիջիթեք

Կաթնաթթվային բակտերիաներ-ուսումնասիրություն

Դիջիթեք❤️

 

Կոմպլեքսներս կոտրելով նաև իրականացրել եմ Վահան Տերյանի բանաստեղծությունների ընթերցում։

Վահան Տերյան 

Իրականում ես էլ ավելի բաների եմ մասնակցել, ուղղակի միշտ հոգնած եմ եղել և հավես չեմ ունեցել պատում գրելու։ Հուսով եմ կներեք ինձ, բայց ինչպես ասում են կարևորը ոչ թե պատումն է, այլև մասնակցությունը։

Մասնակցել եմ մարզական ստուգատեսի ձմեռային խաղերին, որի ժամանակ շատ հավես խաղացի, բայց արդյունքում ոտքիս վրա ձերք բերեցի նոր կապտուկներ 😂😂👍  գնացել եմ սահցադաշ, Մաչանենց տուն-գինուգործարան,որտեղ համտեսեցի ուղղակի գժական գինի և  նաև մասնակվել եմ Ղափամայի ծեսին, որտեղ իհարկե Ընկեր Տաթևի օգնությամբ պատռաստեցի շատ համեղ դդումից կոտլետներ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *